|
-
2016-02-17 14:52:13
Ogłoszenie o zamówieniu PR.271.1.2016
- nazwa i adres zamawiającego: Gmina Hażlach, 43-419 Hażlach, ul. Główna 57
- określenie trybu zamówienia: przetarg nieograniczony
- adres strony internetowej na której zamieszczono siwz: www.hazlach.samorzady.pl
- określenie przedmiotu zamówienia:
remonty cząstkowe dróg gminnych o nawierzchni bitumicznej emulsją asfaltową i grysami, a także masą asfaltową na gorąco, likwidacja przełomów dróg asfaltowych i utrwalonych emulsją asfaltową oraz remont nawierzchni dróg asfaltowych masą układaną mechanicznie na terenie Gminy Hażlach
- informacja o możliwości złożenia oferty wariantowej: nie dopuszcza się złożenia ofert wariantowych.
- termin wykonania zamówienia: do dnia 20 czerwca 2016 r.
- warunki udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełnienia tych warunków:
- O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:
- posiadania uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesji, zezwolenia lub licencji,
- posiadania wiedzy i doświadczenia,
- Sposób dokonania oceny spełnienia warunków, o których mowa w ust. 1.
- warunek zostanie uznany za spełniony jeżeli wykonawca będzie posiadał aktualny odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w zakresie działalności jakich żąda zamawiający.
- warunek zostanie uznany za spełniony jeżeli wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, zrealizował co najmniej dwa zamówienia remontów cząstkowych dróg o wartości powyżej 500.000,00 zł, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone9. kryteria oceny ofert i ich znaczenia: cena zadania brutto - 95 %, termin realizacji 5 %11. termin związania ofertą: 30 dni13. informacje o zamiarze ustanowienia dynamicznego systemu zakupów wraz z adresem strony internetowej, na której będą zamieszczane dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy15. informacje o przewidywanych zamówieniach uzupełniających:Zamawiający przewiduje zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy, tj. zmiany wartości zamówienia i terminu realizacji.- Zamawiający dopuszcza zmianę wynagrodzenia brutto w przypadku zmiany urzędowej stawki VATZmiana terminu realizacji może ulec zmianie o czas jaki będzie niezbędny do zrealizowania zamówienia gdy ze względu na niekorzystne warunki atmosferyczne niemożliwe będzie prowadzenie robót. Termin zostanie przesunięty o ilość dni w jakich roboty nie były prowadzone ze względu na te warunki.
- W przypadku zmiany urzędowej stawki VAT wartość umowy wzrośnie lub zmaleje o różnicę takiej zmiany.
- Warunek takich zmian:
- -Zamawiający dopuszcza zmianę terminu realizacji zamówienia w przypadku wystąpienie niekorzystnych warunków atmosferycznych w okresie realizacji zamówienia uniemożliwiających prowadzenie robót z zachowaniem standardów technologicznych.
- Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia dotychczasowemu wykonawcy robót budowlanych zamówień uzupełniających stanowiących nie więcej niż 50 % wartości zamówienia podstawowego a polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówienia
- 14. informacje o przewidywanym wyborze najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej wraz z adresem strony internetowej, na której będzie prowadzona aukcja elektroniczna: zamawiający nie przewiduje zastosowania aukcji elektronicznej
- 12. informacja o zamiarze zawarcia umowy ramowej: nie dotyczy
- 10. miejsce i termin składania ofert: Urząd Gminy Hażlach, ul. Główna 57, 43-419 Hażlach, pok. nr 5, do dnia 3 marca 2016 r. do godz. 900
- 8. informacja na temat wadium: 20.000,00
Informacje o artykule
Autor: |
Marek Gabzdyl |
Zredagował(a): |
Marek Gabzdyl |
Data powstania: |
17.02.2016 14:52 |
Data ostatniej modyfikacji: |
|
Liczba wyświetleń: |
417 |
Załączniki
Artykuły archiwalne
Lp. |
Tytuł |
Data modyfikacji |
Zredagował |
|
|