pomniejsz powiększ
menu
print

2016-07-26 12:20:18

Przetarg nieograniczony na wykonanie projektu sieci kanalizacji sanitarnej, wykonanie projektu sieci wodociągowej, dokonanie zgłoszenia w Starostwie Powiatowym w Cieszynie


<p>Przetarg nieograniczony na wykonanie projektu sieci kanalizacji sanitarnej, wykonanie projektu sieci wodociągowej, dokonanie zgłoszenia w Starostwie Powiatowym w Cieszynie</p>

Ogłoszenie o zamówieniu GK.271.4.2016

 

  1. nazwa i adres zamawiającego: Gmina Hażlach, 43-419 Hażlach, ul. Główna 57
  2. określenie trybu zamówienia: przetarg nieograniczony
  3. adres strony internetowej na której zamieszczono siwz: www.hazlach.samorzady.pl
  4. określenie przedmiotu zamówienia:

wykonanie projektu sieci kanalizacji sanitarnej, wykonanie projektu sieci wodociągowej, dokonanie zgłoszenia w Starostwie Powiatowym w Cieszynie

  1. informacja o możliwości złożenia oferty wariantowej: nie dopuszcza się złożenia ofert wariantowych.
  2. termin wykonania zamówienia: do dnia 30 listopada 2016 r.
  3. warunki udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełnienia tych warunków:
  1. O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:
  1. posiadania uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesji, zezwolenia lub licencji,
  2. posiadania wiedzy i doświadczenia,
  3. Sposób dokonania oceny spełnienia warunków, o których mowa w ust. 1.
  1. warunek zostanie uznany za spełniony jeżeli wykonawca będzie posiadał aktualny odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w zakresie działalności jakich żąda zamawiający.
  2. warunek zostanie uznany za spełniony jeżeli wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, zrealizował co najmniej jedną podobną usługę, z podaniem jej rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania i podmiotów na rzecz których była wykonana oraz załączeniem dowodów dotyczących czy usługa została wykonana lub jest wykonywana należycie9.   kryteria oceny ofert i ich znaczenia: cena zadania brutto - 95 %, termin realizacji 5 %11. termin związania ofertą: 30 dni13. informacje o zamiarze ustanowienia dynamicznego systemu zakupów wraz z adresem strony internetowej, na której będą zamieszczane dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy15. informacje o przewidywanych zamówieniach uzupełniających:
  3. 14. informacje o przewidywanym wyborze najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej wraz z adresem strony internetowej, na której będzie prowadzona aukcja elektroniczna: zamawiający nie przewiduje zastosowania aukcji elektronicznej
  4. 12. informacja o zamiarze zawarcia umowy ramowej: nie dotyczy
  5. 10. miejsce i termin składania ofert: Urząd Gminy Hażlach, ul. Główna 57, 43-419 Hażlach, pok. nr 5, do dnia 5 sierpnia 2016 r. do godz. 900
  6. 8.   informacja na temat wadium: nie dotyczy
  1. Umowę zawiera się na czas oznaczony.
  2. Zamawiający przewiduje zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy, tj. zmiany wartości zamówienia.Warunek takich zmian:
  3. W przypadku zmiany urzędowej stawki VAT wartość umowy wzrośnie lub zmaleje o różnicę takiej zmiany.
  4. - Zamawiający dopuszcza zmianę wynagrodzenia brutto w przypadku zmiany urzędowej stawki VAT
  5. Faktura płatna będzie w terminie 30 dni od dnia jej otrzymania przez Gminę.
  6. Kary umowne naliczane będą w następujących wysokościach: 1/ za zwłokę w wykonaniu umowy w wysokości 0,3 % wartości umowy brutto za każdy dzień zwłoki, 2/ za zwłokę w usunięciu wad stwierdzonych w okresie gwarancji w wysokości 3,0 % wartości elementu, którego wada dotyczy za każdy dzień zwłoki,
  7. Strony zastrzegają sobie prawo dochodzenia odszkodowania uzupełniającego do wysokości rzeczywiście poniesionej szkody.
  8. W przypadku wcześniejszej płatności faktury na wniosek wykonawcy udziela on zamawiającemu upustu w wysokości 1,00 % wartości faktury brutto za każde 7 dni wcześniejszej płatności, przy czym najkrótszy termin płatności faktury to 7 dni

Informacje o artykule

Autor: Marek Gabzdyl
Zredagował(a): Marek Gabzdyl
Data powstania: 26.07.2016 12:20
Data ostatniej modyfikacji:
Liczba wyświetleń: 477

Załączniki

Typ Nazwa Komentarz Data Dodał
załącznik siwz.doc specyfikacja istotnych warunków zamówienia 2016-07-26 12:21:00 Gabzdyl Marek
załącznik Program Funkcjonalno-użytkowy Kanalizacja i Wodociąg 2016 - projekty.doc program funkcjonalno użytkoway 2016-07-26 12:21:36 Gabzdyl Marek
załącznik załącznik nr 1 oferta.doc załącznik nr 1 - oferta 2016-07-26 12:21:51 Gabzdyl Marek
załącznik Załacznik nr 2 - art. 22.rtf załącznik nr 2 - art.22 2016-07-26 12:22:06 Gabzdyl Marek
załącznik Informacja o braku przynależności do grupy kapitałowej.doc grupa kapitałowa 2016-07-26 12:22:20 Gabzdyl Marek
załącznik Ogłoszenie o zamówieniu.doc ogłoszenie o zamówieniu 2016-07-26 12:22:38 Gabzdyl Marek
załącznik Warunki Techniczne WZC Zamarski.pdf warunki techniczne 2016-07-26 12:23:01 Gabzdyl Marek
załącznik Warunki Techniczne WZC Pogwizdów.pdf warunki techniczne 2016-07-26 12:23:30 Gabzdyl Marek

Artykuły archiwalne

Lp. Tytuł Data modyfikacji Zredagował
menu