pomniejsz powiększ
menu
print

2016-03-01 10:30:28

Przetarg nieograniczony na odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych z terenu Gminy Hażlach.


Przetarg nieograniczony na odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych z terenu Gminy Hażlach.

Ogłoszenie o zamówieniu PR.271.2.2016 1. nazwa i adres zamawiającego: Gmina Hażlach, 43-419 Hażlach, ul. Główna 57 2. określenie trybu zamówienia: przetarg nieograniczony 3. adres strony internetowej na której zamieszczono siwz: www.hazlach.samorzady.pl 4. określenie przedmiotu zamówienia: odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych z terenu Gminy Hażlach. 5. informacja o możliwości złożenia oferty wariantowej: Zamawiający dopuszcza możliwość złożenia ofert częściowych. Jeden wykonawca może złożyć ofertę na każdą część zamówienia. 6. termin wykonania zamówienia: do dnia 30 czerwca 2019 r. 7. warunki udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełnienia tych warunków: o udzielenie zamówienia ubiegać się mogą wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące: a) posiadania uprawnienia do wykonywania określonej działalności, b) posiadania wiedzy i doświadczenia, c) dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia d) sytuacji ekonomicznej i finansowej. Sposób dokonania oceny spełnienia warunków, o których mowa w ust. 1. a) warunek zostanie uznany za spełniony jeżeli wykonawca wykaże, że posiada: • wpis do rejestru działalności regulowanej w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości, • aktualne zezwolenie na zbieranie odpadów wydane przez właściwy organ na podstawie ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz.U. z 2013 r. poz. 21 z późn.zm), • aktualne zezwolenie na transport odpadów wydane przez właściwy organ na podstawie ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz.U. z 2013 r. poz. 21 z późn.zm), • aktualne zaświadczenie o wpisie do rejestru podmiotów zbierających zużyty sprzęt elektryczny i elektroniczny, prowadzonego przez Głównego Inspektora Ochrony Środowiska zgodnie z ustawą z dnia 29 lipca 2005 r., o zużytym sprzęcie elektrycznym i elektronicznym (Dz.U. z 2015 r. poz. 1688 z późn.zm), b) warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że zrealizował należycie w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie co najmniej przez 12 miesięcy odbieranie zmieszanych odpadów komunalnych oraz odbierania selektywnie zebranych odpadów komunalnych z co najmniej 2 300 nieruchomości z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania; c) warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że posiada bazę magazynowo – transportową, spełniająca wymagania określone w §2 rozporządzenia Ministra Środowiska w sprawie szczegółowych wymagań w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości oraz że posiada wyposażenie umożliwiające odbieranie odpadów komunalnych zgodnie z § 3 rozporządzenia Ministra Środowiska w sprawie szczegółowych wymagań w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości, w tym co najmniej jedną śmieciarkę małogabarytową o DMC do 3,5 ton oraz jeden samochód do odbioru odpadów segregowanych (worków) o DMC do 3,5 tony ton przystosowane do odbioru odpadów z posesji o utrudnionym dojeździe oraz dla dróg o małej nośności; d) warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże że posiada środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości nie mniejszej niż 250 000 zł (słownie: dwieście pięćdziesiąt tysięcy złotych), Wykonawca musi być ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia, minimalna suma gwarancyjna ubezpieczenia 500 000 zł (słownie: pięćset tysięcy złotych). 8. informacja na temat wadium: : 45.000,00 zł 9. kryteria oceny ofert i ich znaczenia: część 1: cena zadania brutto - 97 % bonifikata 3 % część 2: cena zadania brutto – 97 % termin płatności 3 % 10. miejsce i termin składania ofert: Urząd Gminy Hażlach, ul. Główna 57, 43-419 Hażlach, pok. nr 5, do dnia 11 kwietnia 2016 r. do godz. 900 11. termin związania ofertą: 60 dni 12. informacja o zamiarze zawarcia umowy ramowej: nie dotyczy 13. informacje o zamiarze ustanowienia dynamicznego systemu zakupów wraz z adresem strony internetowej, na której będą zamieszczane dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy 14. informacje o przewidywanym wyborze najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej wraz z adresem strony internetowej, na której będzie prowadzona aukcja elektroniczna: zamawiający nie przewiduje zastosowania aukcji elektronicznej 15. informacje o przewidywanych zamówieniach uzupełniających: Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia dotychczasowemu wykonawcy usług zamówień uzupełniających stanowiących nie więcej niż 50 % wartości zamówienia podstawowego a polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówienia zgodnie z art. 67 ust. 1 pkt. 6 ustawy Pzp. Zamawiający dopuszcza zmianę istotnych postanowień zawartej umowy zgodnie z wymogami artykułu 144 ustawy Pzp w przypadku wystąpienia następujących okoliczności: - zmiany przepisów prawnych istotnych dla realizacji przedmiotu umowy, w szczególności zmiany ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w gminach oraz ustawy o odpadach, jak również zmiany prawa miejscowego obowiązującego na terenie Gminy Hażlach określonego przez Uchwały Rady Gminy Hażlach, - wystąpienia urzędowej zmiany stawki podatku VAT zaistniałej po dacie zawarcia umowy, - zmiany częstotliwości odbioru odpadów komunalnych, - niezależnych od stron umowy zmian organizacyjnych dotyczących osób kluczowych dla realizacji umowy (w szczególności wypadku losowego, nieprzewidzianej zmiany organizacyjnej).

Informacje o artykule

Autor: Marek Gabzdyl
Zredagował(a): Marek Gabzdyl
Data powstania: 01.03.2016 10:30
Data ostatniej modyfikacji:
Liczba wyświetleń: 464

Załączniki

Typ Nazwa Komentarz Data Dodał
załącznik siwz.doc specyfikacja istotnych warunków zamówienia 2016-03-01 10:31:23 Gabzdyl Marek
załącznik załącznik nr 1 - oferta.doc załącznik nr 1 - oferta 2016-03-01 10:31:44 Gabzdyl Marek
załącznik załącznik nr 2 - art. 22.rtf załącznik nr 2 - art.22 2016-03-01 10:32:02 Gabzdyl Marek
załącznik Informacja o braku przynależności do grupy kapitałowej.doc grupa kapitałowa 2016-03-01 10:32:25 Gabzdyl Marek
załącznik kalkulacja szczegółowa.doc kalkulacja szczegółowa 2016-03-01 10:32:50 Gabzdyl Marek
załącznik załącznik - mapa gminy.pdf mapa gminy 2016-03-01 10:33:25 Gabzdyl Marek
załącznik ogłoszenie o zamówieniu.pdf ogłoszenie o zamówieniu 2016-03-01 11:16:23 Gabzdyl Marek

Artykuły archiwalne

Lp. Tytuł Data modyfikacji Zredagował
menu