2016-03-01 10:30:28
Przetarg nieograniczony na odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych z terenu Gminy Hażlach.
Ogłoszenie o zamówieniu PR.271.2.2016
1. nazwa i adres zamawiającego: Gmina Hażlach, 43-419 Hażlach, ul. Główna 57
2. określenie trybu zamówienia: przetarg nieograniczony
3. adres strony internetowej na której zamieszczono siwz: www.hazlach.samorzady.pl
4. określenie przedmiotu zamówienia: odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych z terenu Gminy Hażlach.
5. informacja o możliwości złożenia oferty wariantowej: Zamawiający dopuszcza możliwość złożenia ofert częściowych. Jeden wykonawca może złożyć ofertę na każdą część zamówienia.
6. termin wykonania zamówienia: do dnia 30 czerwca 2019 r.
7. warunki udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełnienia tych warunków:
o udzielenie zamówienia ubiegać się mogą wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:
a) posiadania uprawnienia do wykonywania określonej działalności,
b) posiadania wiedzy i doświadczenia,
c) dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia
d) sytuacji ekonomicznej i finansowej.
Sposób dokonania oceny spełnienia warunków, o których mowa w ust. 1.
a) warunek zostanie uznany za spełniony jeżeli wykonawca wykaże, że posiada:
• wpis do rejestru działalności regulowanej w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości,
• aktualne zezwolenie na zbieranie odpadów wydane przez właściwy organ
na podstawie ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz.U. z 2013 r. poz.
21 z późn.zm),
• aktualne zezwolenie na transport odpadów wydane przez właściwy organ
na podstawie ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz.U. z 2013 r. poz.
21 z późn.zm),
• aktualne zaświadczenie o wpisie do rejestru podmiotów zbierających zużyty sprzęt elektryczny i elektroniczny, prowadzonego przez Głównego Inspektora Ochrony Środowiska zgodnie z ustawą z dnia 29 lipca 2005 r., o zużytym sprzęcie elektrycznym i elektronicznym (Dz.U. z 2015 r. poz. 1688 z późn.zm),
b) warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że zrealizował należycie
w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie co najmniej przez 12 miesięcy odbieranie zmieszanych odpadów komunalnych oraz odbierania selektywnie zebranych odpadów komunalnych
z co najmniej 2 300 nieruchomości z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania;
c) warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że posiada bazę magazynowo – transportową, spełniająca wymagania określone w §2 rozporządzenia Ministra Środowiska w sprawie szczegółowych wymagań w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości oraz że posiada wyposażenie umożliwiające odbieranie odpadów komunalnych zgodnie z § 3 rozporządzenia Ministra Środowiska w sprawie szczegółowych wymagań w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości, w tym
co najmniej jedną śmieciarkę małogabarytową o DMC do 3,5 ton oraz jeden samochód
do odbioru odpadów segregowanych (worków) o DMC do 3,5 tony ton przystosowane
do odbioru odpadów z posesji o utrudnionym dojeździe oraz dla dróg o małej nośności;
d) warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże że posiada środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości nie mniejszej niż 250 000 zł (słownie: dwieście pięćdziesiąt tysięcy złotych),
Wykonawca musi być ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia, minimalna suma gwarancyjna ubezpieczenia 500 000 zł (słownie: pięćset tysięcy złotych).
8. informacja na temat wadium: : 45.000,00 zł
9. kryteria oceny ofert i ich znaczenia: część 1: cena zadania brutto - 97 % bonifikata 3 %
część 2: cena zadania brutto – 97 % termin płatności 3 %
10. miejsce i termin składania ofert: Urząd Gminy Hażlach, ul. Główna 57, 43-419 Hażlach, pok. nr 5, do dnia 11 kwietnia 2016 r. do godz. 900
11. termin związania ofertą: 60 dni
12. informacja o zamiarze zawarcia umowy ramowej: nie dotyczy
13. informacje o zamiarze ustanowienia dynamicznego systemu zakupów wraz z adresem strony internetowej, na której będą zamieszczane dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy
14. informacje o przewidywanym wyborze najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej wraz z adresem strony internetowej, na której będzie prowadzona aukcja elektroniczna: zamawiający nie przewiduje zastosowania aukcji elektronicznej
15. informacje o przewidywanych zamówieniach uzupełniających:
Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia dotychczasowemu wykonawcy usług zamówień uzupełniających stanowiących nie więcej niż 50 % wartości zamówienia podstawowego a polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówienia zgodnie z art. 67 ust. 1 pkt. 6 ustawy Pzp.
Zamawiający dopuszcza zmianę istotnych postanowień zawartej umowy zgodnie z wymogami artykułu 144 ustawy Pzp w przypadku wystąpienia następujących okoliczności:
- zmiany przepisów prawnych istotnych dla realizacji przedmiotu umowy, w szczególności zmiany ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w gminach oraz ustawy o odpadach, jak również zmiany prawa miejscowego obowiązującego na terenie Gminy Hażlach określonego przez Uchwały Rady Gminy Hażlach,
- wystąpienia urzędowej zmiany stawki podatku VAT zaistniałej po dacie zawarcia umowy,
- zmiany częstotliwości odbioru odpadów komunalnych,
- niezależnych od stron umowy zmian organizacyjnych dotyczących osób kluczowych dla
realizacji umowy (w szczególności wypadku losowego, nieprzewidzianej zmiany organizacyjnej).
Informacje o artykule
Autor: |
Marek Gabzdyl |
Zredagował(a): |
Marek Gabzdyl |
Data powstania: |
01.03.2016 10:30 |
Data ostatniej modyfikacji: |
|
Liczba wyświetleń: |
464 |
Załączniki
Artykuły archiwalne
Lp. |
Tytuł |
Data modyfikacji |
Zredagował |