pomniejsz powiększ
menu

Artykuł archiwalny

print

2015-05-19 11:10:08

informacja dodatkowa 2015S 087-156939


<p>informacja dodatkowa 2015S 087-156939</p>

06/05/2015    S87    Państwa członkowskie - Zamówienie publiczne na dostawy - Dodatkowe informacje - Procedura otwarta 

Polska-Hażlach: Usługi wdrażania oprogramowania

2015/S 087-156939

Gmina Hażlach, ul. Główna 57, Urząd Gminy Hażlach, 43-419 Hażlach, ul. Główna 57, Osoba do kontaktów: Stanisława Pelczar, Hażlach 43-419, POLSKA. Tel.: +48 338569555. Faks: +48 338567319. E-mail: zp@hazlach.pl

(Suplement do Dziennika Urzędowego Unii Europejskiej, 4.4.2015, 2015/S 67-118550)

Przedmiot zamówienia: CPV:72263000, 48000000, 48610000, 48820000, 30200000, 45314300, 45310000, 45314320

Usługi wdrażania oprogramowania

Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne

Systemy baz danych

Serwery

Urządzenia komputerowe

Instalowanie infrastruktury okablowania

Roboty instalacyjne elektryczne

Instalowanie okablowania komputerowego

Zamiast: 

II.3) Czas trwania zamówienia lub termin realizacji:

Zakończenie 30.6.2015

III.1.4) Inne szczególne warunki:

—.

—.

—.

—.

—.

—.

—.

—.

—.

—.

—.

—.

—.

—.

—.

—.

—.

III.2.1) Sytuacja podmiotowa wykonawców, w tym wymogi związane z wpisem do rejestru zawodowego lub handlowego:

Informacje i formalności konieczne do dokonania oceny spełniania wymogów:

  1. B) aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy PZP, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.

III.2.2) Zdolność ekonomiczna i finansowa:

Minimalny poziom ewentualnie wymaganych standardów:

  1. A) posiadają opłacone ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia, na kwotę nie mniejszą niż 300 tys. zł,
  2. b) posiadają środki pieniężne lub zdolność kredytową na kwotę nie mniejszą niż 100 tys. zł,

III.2.3) Kwalifikacje techniczne:

Minimalny poziom ewentualnie wymaganych standardów:

Posiadają wiedzę i doświadczenie niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia tj. udokumentują wykonanie, tj. zakończenie w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie:

  1. a) co najmniej 1 zamówienia polegającego na dostawie z konfiguracją i montażem sprzętu komputerowego o wartości brutto minimum 300 000,00 zł brutto (słownie: trzysta tysięcy złotych) oraz załączą dowód, że zamówienie zostało wykonana należycie,
  2. b) co najmniej 1 zamówienia polegającego na dostawie i wdrożeniu systemów finansowo-księgowych o wartości brutto minimum 500.000,00 zł (słownie: pięćset tysięcy złotych) oraz załączą dowód, że zamówienie zostało wykonana należycie.

IV.3.4) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:

18.5.2015 (10:00)

IV.3.8) Warunki otwarcia ofert:

18.5.2015 (10:15)

Powinno być: 

II.3) Czas trwania zamówienia lub termin realizacji:

Zakończenie 30.7.2015

III.1.4) Inne szczególne warunki:

6.7. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia (możliwość składania jednej oferty, przez 2 lub więcej podmiotów np. konsorcjum firm, spółkę cywilną), pod warunkiem, że taka oferta będzie spełniać następujące wymagania:

  1. a) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie muszą ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego – nie dotyczy spółki cywilnej, o ile upoważnienie/pełnomocnictwo do występowania w imieniu tej spółki wynika z dołączonej do oferty umowy spółki. Wspólnicy ponoszą solidarną odpowiedzialność za niewykonanie lub nienależyte wykonanie zamówienia, określoną w art. 366 Kodeksu cywilnego.
  2. b) Wykonawcy tworzący jeden podmiot przedłożą wraz z ofertą stosowne pełnomocnictwo podpisane przez osoby upoważnione do składania oświadczeń woli każdego ze wspólników – zgodnie z pkt 6.10. SIWZ – Inne dokumenty wymagane od Zamawiającego – nie dotyczy spółki cywilnej, o ile upoważnienie/pełnomocnictwo do występowania w imieniu tej spółki wynika z dołączonej do oferty umowy spółki,
  3. c) Oferta musi być podpisana w taki sposób, by prawnie zobowiązywała wszystkich Wykonawców występujących wspólnie (przez każdego z wykonawców lub pełnomocnika).
  4. d) Każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zobowiązany jest złożyć dokumenty wymienione w pkt 6.1 SIWZ lub w pkt 6.6. niniejszej specyfikacji – jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej. Pozostałe dokumenty będą traktowane jako wspólne.

Uwaga 1: wspólne złożenie dokumentów, o którym wyżej mowa, prowadzić ma do wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, opisanych w SIWZ (wystarczające będzie, jeżeli dokumenty te złoży tylko jeden z Wykonawców wspólnie składających ofertę, o ile wykazane zostanie w ten sposób spełnianie warunków udziału w postępowaniu postawionych w SIWZ).

  1. e) W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie, kopie dokumentów potwierdzających spełnianie warunków, dotyczących odpowiednio wspólników konsorcjum lub innych podmiotów, powinny być poświadczone za zgodność z oryginałem przez wspólników konsorcjum (każdy w odniesieniu do dotyczących go dokumentów) lub przez upoważnionych przedstawicieli innych podmiotów (także każdy w odniesieniu do dotyczących go dokumentów).
  2. f) Wszelka korespondencja dokonywana będzie wyłącznie z Wykonawcą występującym jako Pełnomocnik pozostałych.

6.9. W celu potwierdzenia, że oferowane usługi/dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez zamawiającego, zamawiający żądać w szczególności:

  1. a) Wykonawca musi działać w oparciu o system zarządzania jakością zgodny z wymaganiami ISO 9001 wydany przez jednostkę akredytowaną w zakresie projektowania, wdrażania i utrzymywania oprogramowania wspomagającego pracę jednostek administracji publicznej lub równoważny – należy dołączyć stosowny certyfikat.
  2. b) Wykonawca musi działać w oparciu o system zarządzania jakością zgodny z wymaganiami ISO/IEC 27001 wydany przez jednostkę akredytowaną w zakresie projektowania, wdrażania i utrzymywania oprogramowania wspomagającego pracę jednostek administracji publicznej lub równoważny – należy dołączyć stosowny certyfikat.

6.10. Inne dokumenty wymagane przez Zamawiającego:

  1. a) Oferta – sporządzona wg załącznika nr 7 do niniejszej specyfikacji.
  2. b) Specyfikacja techniczna oferowanego sprzętu oraz oferowanego oprogramowania oraz pozostałych prac – sporządzona wg załącznika nr 8 do niniejszej specyfikacji.
  3. c) Dowód wniesienia wadium.
  4. d) pełnomocnictwo – jeśli dotyczy.

Upoważnienie osób podpisujących ofertę do jej podpisania musi bezpośrednio wynikać z dokumentów dołączonych do oferty. Oznacza to, że jeżeli upoważnienie takie nie wynika wprost z dokumentu stwierdzającego status prawny wykonawcy, to do oferty należy dołączyć stosowne pełnomocnictwo w formie oryginału lub kserokopii potwierdzonej notarialnie.

III.2.1) Sytuacja podmiotowa wykonawców, w tym wymogi związane z wpisem do rejestru zawodowego lub handlowego:

Informacje i formalności konieczne do dokonania oceny spełniania wymogów:

O zamówienie publiczne mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki:

5.1. nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych;

6.1. Dokumentami potwierdzającymi spełnianie warunku, o którym mowa w punkcie 5.1. niniejszej specyfikacji muszą być:

  1. a) oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych – sporządzone wg załącznika nr 3 do niniejszej specyfikacji;
  2. b) aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert – jeśli dotyczy;
  3. c) aktualne zaświadczenie właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu – wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert;
  4. d) aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu – wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert;
  5. e) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4–8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;
  6. f) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;
  7. g) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10–11 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
  8. h) lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5 ustawy Prawo zamówień publicznych albo informacja, że wykonawca nie należy do grupy kapitałowej – sporządzone wg załącznika nr 4 do niniejszej specyfikacji.

6.6. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, to:

6.6.1. zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 6.1. b), c), d), f) – składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że:

  1. a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości;
  2. b) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu;
  3. c) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie.

6.6.2. zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 6.1. e) i g) – składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4–8 oraz pkt 10 i 11 ustawy Pzp.

6.6.3. Dokumenty, o których mowa powyżej w pkt 6.6.1. lit a i c oraz w pkt 6.6.2., powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Dokument, o którym mowa w pkt 6.6.1. lit. b, powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.

6.6.4. Jeżeli w kraju miejsca zamieszkania osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 6.6.1. i 6.6.2., zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie, w którym określa się także osoby uprawnione do reprezentacji Wykonawcy, złożone przed właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, lub przed notariuszem. pkt 6.6.3 stosuje się odpowiednio.

6.6.5 W przypadku wątpliwości co do treści dokumentu złożonego przez Wykonawcę mającego siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, Zamawiający może zwrócić się do właściwych organów odpowiednio kraju miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, z wnioskiem o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących przedłożonego dokumentu.

III.2.2) Zdolność ekonomiczna i finansowa:

Minimalny poziom ewentualnie wymaganych standardów:

  1. A) posiadają opłacone ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia, na kwotę nie mniejszą niż 300 tys. PLN;
  2. b) posiadają środki pieniężne lub zdolność kredytową na kwotę nie mniejszą niż 100 tys. PLN.

6.4. Dokumentami potwierdzającymi spełnianie warunku, o którym mowa w punkcie 5.4 niniejszej specyfikacji muszą być:

  1. a) Opłacona polisa, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.
  2. b) Informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawiona nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert w postępowaniu o udzielenie zamówienia.

III.2.3) Kwalifikacje techniczne:

Minimalny poziom ewentualnie wymaganych standardów:

5.2. posiadają wiedzę i doświadczenie niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia tj. udokumentują wykonanie, tj. zakończenie w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie:

  1. a) co najmniej 1 zamówienia polegającego na dostawie z konfiguracją i montażem sprzętu komputerowego o wartości brutto minimum 300 000 PLN brutto (słownie: trzysta tysięcy złotych) oraz załączą dowód, że zamówienie zostało wykonana należycie;
  2. b) co najmniej 1 zamówienia polegającego na dostawie i wdrożeniu systemów finansowo-księgowych o wartości brutto minimum 500 000 PLN (słownie: pięćset tysięcy złotych) oraz załączą dowód, że zamówienie zostało wykonana należycie.

Wyżej określone zamówienie polegające na dostawie i wdrożeniu obejmować musi co najmniej następujące zintegrowane ze sobą moduły funkcjonalne: system elektronicznych usług publicznych e-Urząd, rejestr zamówień, umów, dokumentów rozliczeniowych, repozytorium dokumentów dziedzinowych, System Informacji Przestrzennej prezentujący dane finansowo-podatkowe.

Zamawiający uzna za spełniony warunek udziału w postępowaniu, o którym mowa w pkt 5.2b) jeśli Wykonawca wykaże posiadanie wiedzy i doświadczenia niezbędnego do realizacji przedmiotu zamówienia w ramach jednego zamówienia bądź kilku zamówień łącznie. Spełnienie warunku udziału w postępowaniu wykazane łącznie w ramach kilku zamówień musi odnosić się łącznie zarówno co do wartości zamówienia jak i zintegrowanych ze sobą modułów funkcjonalnych.

Warunek posiadania wiedzy i doświadczenia niezbędnego do wykonania przedmiotu zamówienia, o którym mowa odpowiednio w pkt 5.2.a) i 5.2.b) Wykonawca może wykazać w ramach 1 zamówienia. W takim wypadku należy określić przedmiot, wartość brutto usługi odrębnie dla każdego z zamówień określonych w warunku.

5.3. dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, odpowiednio:

  1. a) w zakresie dot. realizacji zadania 1:

— 1 osobą, która pełnić będzie funkcję kierownika budowy, posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie instalacji i urządzeń elektrycznych,

— 1 osobą, posiadającą uprawnienia do prowadzenia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w zakresie kierowania robotami budowlanymi w specjalnościach instalacyjnych w telekomunikacji

Zamawiający dopuszcza połączenie funkcji poszczególnych osób pod warunkiem spełnienia przez osobę łączącą funkcje wszystkich warunków wymaganych dla tych funkcji.

Kierownik budowy, powinien posiadać uprawnienia budowlane zgodnie z ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (tekst jednolity Dz.U. z 2013 r., poz. 1409 z późn. zm.) oraz rozporządzeniem Ministra Transportu i Budownictwa z dnia 28 kwietnia 2006 r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (j.t. Dz.U. nr 83, poz. 578 z późn. zm.) lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów.

Zgodnie z art. 12a ustawy Prawo budowlane samodzielne funkcje techniczne w budownictwie, określone w art. 12 ust. 1 ustawy mogą również wykonywać osoby, których odpowiednie kwalifikacje zawodowe zostały uznane na zasadach określonych w przepisach odrębnych. Regulację odrębną stanowią przepisy ustawy z dnia 18 marca 2008 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (tekst jedn. Dz.U. z 2008, nr 63, poz. 394 ze zm.).

Obywatelom państw członkowskich Unii Europejskiej, których kwalifikacje zostały uznane, zapewnia się prawo wykonywania w Rzeczypospolitej Polskiej działalności na takich samych zasadach jak osobom, które kwalifikacje do ich wykonywania uzyskały w Rzeczypospolitej Polskiej.

  1. b) w zakresie dot. realizacji zadania 2:

— 1 osobą, która pełnić będzie rolę kierownika projektu, posiadającą certyfikat zawodowy z zakresu zarządzania projektami PRINCE2 lub równoważny, wydany przez niezależną jednostkę akredytowaną do wydawania tego typu certyfikatów. Osoba ta musi mieć doświadczenie w zarządzaniu projektami w zakresie wdrażania zintegrowanych systemów informatycznych wspomagających zarządzanie jednostką sektora finansów publicznych, potwierdzone udziałem w co najmniej jednym takim projekcie.

— 1 osobą pełniącą funkcję Specjalisty ds. bezpieczeństwa informacji, posiadającą certyfikat Audytora Systemu Zarządzania Bezpieczeństwem Informacji (min. ISO 27001 lub równoważnym)

Obywatelom państw członkowskich Unii Europejskiej, których kwalifikacje zostały uznane, zapewnia się prawo wykonywania w Rzeczypospolitej Polskiej działalności na takich samych zasadach jak osobom, które kwalifikacje do ich wykonywania uzyskały w Rzeczypospolitej Polskiej.

6.2. Dokumentami potwierdzającymi spełnianie warunku udziału w postępowaniu, o którym mowa w pkt 5.2 niniejszej specyfikacji muszą być:

  1. a) wykaz wykonanych głównych usług – sporządzony przez wykonawcę według załącznika nr 5 do niniejszej specyfikacji. Wykaz musi zawierać wszystkie dane wyszczególnione załączniku nr 5 do niniejszej specyfikacji w szczególności dot. przedmiotu, dat wykonania, podmiotów na rzecz których usługa była wykonywana, wartości usługi.
  2. b) dowody dotyczące usług wymienionych w ww. wykazie określające czy usługi zostały wykonane należycie, tzn.:

— poświadczenie albo

— oświadczenie wykonawcy – jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać poświadczenia, o którym mowa powyżej.

Dowody, o których mowa powyżej, są wskazane w § 1 ust. 2 pkt 1 i 3 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19.2.2013 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz.U. z dnia 19.2.2013 r., poz. 231).

W przypadku, gdy zamawiający jest podmiotem, na rzecz którego usługi wskazane w wykazie, o którym mowa w punkcie 6.2.a., zostały wcześniej wykonane, wykonawca nie ma obowiązku przedkładania dowodów, o których mowa powyżej.

  1. c) w sytuacji, gdy Wykonawca polega na wiedzy i doświadczeniu niezbędnym do wykonania zamówienia innych podmiotów, zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował tymi zasobami w trakcie realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia – należy dołączyć oryginał zobowiązania – jeśli dotyczy.

6.3. Dokumentami potwierdzającymi spełnianie warunku udziału w postępowaniu, o którym mowa w pkt 5.3 niniejszej specyfikacji muszą być:

  1. a) wykaz osób, którymi dysponuje Wykonawca, które będą uczestniczyć w wykonywaniu przedmiotu zamówienia o uprawnieniach i doświadczeniu zawodowym, określonych odpowiednio w pkt 5.3.a) i 5.3.b) sporządzony przez wykonawcę według załącznika nr 6 do niniejszej specyfikacji. Wykaz musi zawierać wszystkie dane wyszczególnione odpowiednio w załączniku nr 6 do niniejszej specyfikacji w szczególności dot. kwalifikacji zawodowych i doświadczenia, informacji o podstawie do dysponowania osobami wskazanymi w wykazie.
  2. b) Oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia – zawarte w druku Oferta.
  3. c) w sytuacji, gdy Wykonawca polega na osobach zdolnych do wykonania zamówieniu innych podmiotów, zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował tymi zasobami w trakcie realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia – należy dołączyć oryginał zobowiązania – jeśli dotyczy.

IV.3.4) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:

27.5.2015 (10:00)

IV.3.8) Warunki otwarcia ofert:

27.5.2015 (10:15)

Informacje o artykule

Autor: Marek Gabzdyl
Zredagował(a): Marek Gabzdyl
Data powstania: 19.05.2015 11:10
Data ostatniej modyfikacji:
Liczba wyświetleń: 326

Artykuły archiwalne

Lp. Tytuł Data modyfikacji Zredagował
menu