pomniejsz powiększ
menu
print

2016-03-10 09:34:21

Przetarg nieograniczony na remont nawierzchni odcinka ul. Zamkowej w Kończycach Wielkich - etap IV


Przetarg nieograniczony na remont nawierzchni odcinka ul. Zamkowej w Kończycach Wielkich - etap IV

Ogłoszenie o zamówieniu PR.271.3.2016 1. nazwa i adres zamawiającego: Gmina Hażlach, 43-419 Hażlach, ul. Główna 57 2. określenie trybu zamówienia: przetarg nieograniczony 3. adres strony internetowej na której zamieszczono siwz: www.hazlach.samorzady.pl 4. określenie przedmiotu zamówienia: remont nawierzchni odcinka drogi gminnej ul. Zamkowej w Kończycach Wielkich – etap IV. 5. informacja o możliwości złożenia oferty wariantowej: nie dopuszcza się złożenia ofert wariantowych. 6. termin wykonania zamówienia: do dnia 31 lipca 2016 r. 7. warunki udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełnienia tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące: a) posiadania uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesji, zezwolenia lub licencji, b) posiadania wiedzy i doświadczenia, Sposób dokonania oceny spełnienia warunków, o których mowa w ust. 1. a) warunek zostanie uznany za spełniony jeżeli wykonawca będzie posiadał aktualny odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w zakresie działalności jakich żąda zamawiający. b) warunek zostanie uznany za spełniony jeżeli wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, zrealizował co najmniej jedno podobne zamówienie, z podaniem jego rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone 8. informacja na temat wadium: 10.000,00 zł 9. kryteria oceny ofert i ich znaczenia: cena zadania brutto - 95 %, termin realizacji 5 % 10. miejsce i termin składania ofert: Urząd Gminy Hażlach, ul. Główna 57, 43-419 Hażlach, pok. nr 5, do dnia 4 kwietnia 2016 r. do godz. 900 11. termin związania ofertą: 30 dni 12. informacja o zamiarze zawarcia umowy ramowej: nie dotyczy 13. informacje o zamiarze ustanowienia dynamicznego systemu zakupów wraz z adresem strony internetowej, na której będą zamieszczane dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy 14. informacje o przewidywanym wyborze najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej wraz z adresem strony internetowej, na której będzie prowadzona aukcja elektroniczna: zamawiający nie przewiduje zastosowania aukcji elektronicznej 15. informacje o przewidywanych zamówieniach uzupełniających: Zmiany umowy możliwe są jedynie w trybie art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych. Zmiana postanowień umowy może nastąpić za zgodą obu stron wyrażoną na piśmie pod rygorem nieważności. Przewidziane zmiany mogą być inicjowane przez Zamawiającego lub przez Wykonawcę. Zmiany umowy nie mogą wykraczać poza określenie przedmiotu zamówienia zawarte w SIWZ. Zmiany, o których mowa mogą dotyczyć: 1. wykonania robot zamiennych w zakresie obejmującym: 2. zmiany jakości lub innych parametrów charakterystycznych dla objętego proponowaną zmian elementu robot budowlanych, 3. aktualizacji rozwiązań projektowych z uwagi na postęp technologiczny 4. zmian warunków technicznych przez gestorów sieci i urządzeń uzbrojenia, 5. zmiany producenta urządzeń lub wyposażenia, 6. zmiany wymiarów, położenia lub wysokości części robót budowlanych, 7. zmiany w kolejności i terminach wykonywania robot budowlanych, 8. zmiany ilości robot budowlanych, usług lub dostaw w stosunku do przedmiaru, pod warunkiem że wynikają one z dokumentacji projektowej i zasad wiedzy technicznej, albo zaniechania (rezygnacji) wykonania części robot budowlanych nie przekraczających 20% wynagrodzenia Wykonawcy Jeżeli zmiana, o której mowa wymaga zmiany dokumentacji projektowej lub specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robot budowlanych, strona inicjująca zmiany przedstawia odpowiednią dokumentację zawierającą opis proponowanych zmian wraz z informacją o konieczności lub nie zmiany pozwolenia na budowę oraz przedmiar i niezbędne rysunki. Projekt taki wymaga akceptacji projektanta i zatwierdzenia do realizacji przez Zamawiającego. Warunkiem dokonania zmian, o których mowa jest złożenie wniosku przez stronę inicjującą zmiany zawierającego: 1) opis propozycji zmiany, 2) uzasadnienie zmiany, 3) obliczenie kosztów zmiany zgodnie z zasadami określonymi w umowie, jeżeli zmiana będzie miała wpływ na wynagrodzenie wykonawcy, 4) opis wpływu zmiany na harmonogram robot i termin wykonania umowy. Uzasadnieniem zmian, o których mowa mogą być: 1) obniżenie kosztu wykonania robot lub kosztu eksploatacji (użytkowania) obiektu, 2) poprawa wartości lub podniesienia sprawności ukończonych robot budowlanych, 3) zmiana obowiązujących przepisów, 4) podniesienie wydajności urządzeń, 5) podniesienie bezpieczeństwa wykonywania robot, 6) usprawnienia w trakcie użytkowania obiektu, 9. zmiany terminu wykonania robót spowodowanej: 10. złymi warunkami atmosferycznymi uniemożliwiającymi wykonanie robot w terminie lub dochowania właściwych parametrów technologicznych, 11. wystąpieniem robót uzupełniających lub dodatkowych 12. klęskami żywiołowymi, epidemiami, operacjami wojennymi, strajkiem generalnym, 13. wykopaliskami, 14. skażeniem uniemożliwiających kontynuowanie robót, 15. zmianą warunków geologicznych lub hydrogeologicznych powodujących konieczność opracowania dodatkowej dokumentacji i zlecenia dodatkowych robót 16. zmiany sposobu rozliczenia robot ze względu na zmianę obowiązującej stawki podatku VAT,

Informacje o artykule

Autor: Marek Gabzdyl
Zredagował(a): Marek Gabzdyl
Data powstania: 10.03.2016 09:34
Data ostatniej modyfikacji:
Liczba wyświetleń: 437

Załączniki

Typ Nazwa Komentarz Data Dodał
załącznik siwz.doc specyfikacja istotnych warunków zamówienia 2016-03-10 09:43:18 Gabzdyl Marek
załącznik załącznik nr 1 oferta.doc załącznik nr 1 - oferta 2016-03-10 09:43:43 Gabzdyl Marek
załącznik Załacznik nr 2 - art. 22.rtf załącznik nr 2 - art.22 2016-03-10 09:44:01 Gabzdyl Marek
załącznik Informacja o braku przynależności do grupy kapitałowej.doc grupa kapitałowa 2016-03-10 09:44:17 Gabzdyl Marek
załącznik Przedmiar robót tytuł - Remont ul. Zamkowa w Kończycach Wielkich, etap IV.doc przedmiar robót 2016-03-10 09:44:51 Gabzdyl Marek
załącznik Spis działów przedmiaru - Remont ul. Zamkowa w Kończycach Wielkich, etap IV.doc przedmiar robót 2016-03-10 09:45:07 Gabzdyl Marek
załącznik Przedmiar robót - Remont ul. Zamkowa w Kończycach Wielkich, etap IV.doc przedmiar robót 2016-03-10 09:45:20 Gabzdyl Marek
załącznik 1 Projekt - opis.pdf dokumentacja 2016-03-10 09:46:14 Gabzdyl Marek
załącznik 2 Rysunki - orientacja.pdf dokumentacja 2016-03-10 09:47:16 Gabzdyl Marek
załącznik 3 Plan sytuacyjny.pdf dokumentacja 2016-03-10 09:47:33 Gabzdyl Marek
załącznik 4 Przekroje typowe.pdf dokumentacja 2016-03-10 09:47:46 Gabzdyl Marek
załącznik 5 Przepust - ścianki czołowe.pdf dokumentacja 2016-03-10 09:47:58 Gabzdyl Marek
załącznik Lokalizacja zał nr 1.docx lokalizacja 2016-03-10 09:48:45 Gabzdyl Marek
załącznik D.01.02.04. Rozbiorka elementów dróg.doc specyfikacja techniczna 2016-03-10 09:49:18 Gabzdyl Marek
załącznik D.02.00.00 - Roboty ziemne..doc specyfikacja techniczna 2016-03-10 09:49:31 Gabzdyl Marek
załącznik D.03.01.01 Przepusty pod koroną drogi.doc specyfikacja techniczna 2016-03-10 09:49:44 Gabzdyl Marek
załącznik D.04.01.01 - Profilowanie i zagęszczanie koryta.doc specyfikacja techniczna 2016-03-10 09:49:59 Gabzdyl Marek
załącznik D.04.02.01- Warstwy odsączające i odcinające.doc specyfikacja techniczna 2016-03-10 09:50:14 Gabzdyl Marek
załącznik D.04.03.01 - Oczyszczenie i skropienie warstw konstrukcyjnych.doc specyfikacja techniczna 2016-03-10 09:50:30 Gabzdyl Marek
załącznik D.04.04.02 - Podbudowa z kruszywa łamanego.doc specyfikacja techniczna 2016-03-10 09:50:44 Gabzdyl Marek
załącznik D.04.08.04- Wyrównanie podbudowy tłuczniem.doc specyfikacja techniczna 2016-03-10 09:50:57 Gabzdyl Marek
załącznik D.05.03.05a - Nawierzchnia z betonu asfaltowego - warstwa ścieralna.doc specyfikacja techniczna 2016-03-10 09:51:12 Gabzdyl Marek
załącznik D.05.03.05b - Nawierzchnia z betonu asfaltowego - warstwa wiążąca.doc specyfikacja techniczna 2016-03-10 09:51:29 Gabzdyl Marek
załącznik D.06.03.01 - Ścinanie i uzupełnienie poboczy.doc specyfikacja techniczna 2016-03-10 09:51:46 Gabzdyl Marek
załącznik D.06.04.01 Rowy.doc specyfikacja techniczna 2016-03-10 09:51:58 Gabzdyl Marek
załącznik D.07.02.01 - Oznakowanie pionowe.doc specyfikacja techniczna 2016-03-10 09:52:13 Gabzdyl Marek
załącznik D.09.01.01 Zieleń drogowa.doc specyfikacja techniczna 2016-03-10 09:52:26 Gabzdyl Marek
załącznik DM 00.00.00 - Wymagania ogólne.doc specyfikacja techniczna 2016-03-10 09:52:40 Gabzdyl Marek
załącznik Specyfikacje techniczne tytuł - Remont ul. Zamkowa w Kończycach Wielkich, etap III.doc specyfikacja techniczna 2016-03-10 09:52:53 Gabzdyl Marek
załącznik Spis specyfikacji technicznych - Remont ul. Zamkowa w Kończycach Wielkich, etap IV.doc specyfikacja techniczna 2016-03-10 09:53:06 Gabzdyl Marek

Artykuły archiwalne

Lp. Tytuł Data modyfikacji Zredagował
menu