pomniejsz powiększ
menu
print

2016-11-25 08:58:33

Przetarg nieograniczony na udzielenie kredytu długoterminowego na kwotę 1.000.000,00 zł przeznaczonego na sfinansowanie planowanego deficytu budżetu Gminy Hażlach


<p>Przetarg nieograniczony na udzielenie kredytu długoterminowego na kwotę 1.000.000,00 zł przeznaczonego na sfinansowanie planowanego deficytu budżetu Gminy Hażlach</p>

  1. Przedmiotem zamówienia jest udzielenie kredytu długoterminowego na kwotę 1.000 000,00 zł przeznaczonego na sfinansowanie planowanego deficytu budżetu Gminy Hażlach.

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia:

  • Udostępnienie kredytu nastąpi maksymalnie do 7 dni po zawarciu umowy, z tym, iż nie wcześniej niż 15.12. 2016 r.

 

  1. Całkowita spłata kredytu wraz z odsetkami dokonana będzie do dnia 31.12.2021 r. w 20 ratach zgodnie z SIWZ począwszy od 31.03.2017r. do 31.12.2021r. Spłata kapitału następować będzie na koniec każdego kwartału.
  2. Kredyt zostanie udzielony bez odrębnego wniosku kredytowego, w walucie polskiej.
  3. Kredyt zostanie postawiony do dyspozycji Zamawiającego w rachunku bankowym lub kredytowym otwartym u Wykonawcy.
  4. Bank nie będzie naliczał żadnych dodatkowych opłat i prowizji związanych z udzieleniem i obsługą kredytu, w tym opłat za dokonywanie przelewów drogą elektroniczną, prowadzenie rachunku.
  5. Oprocentowanie kredytu będzie zmienne, równe sumie: WIBOR 1M + m, gdzie m ‑ marża banku stała w okresie obowiązywania umowy.
  6. Spłata odsetek ma następować do 15 dnia każdego miesiąca kalendarzowego za dany miesiąc wg stawki WIBOR 1M z ostatniego dnia roboczego poprzedniego miesiąca kalendarzowego plus stała marża banku w okresie obowiązywania umowy.
  7. Do celów obliczenia oprocentowania przyjmuje się rzeczywistą liczbę dni kalendarzowych w roku.
  8. Zamawiający zastrzega możliwość wykorzystywania mniejszej kwoty kredytu lub rezygnacji z kredytu, a także możliwość wcześniejszej spłaty kredytu lub jego części bez ponoszenia z tego tytułu jakichkolwiek kosztów.
  9. W przypadku wykorzystania mniejszej kwoty kredytu, odsetki naliczane będą od wykorzystanej kwoty kredytu za faktyczny okres wykorzystania.
  10. Zamawiający nie udzieli pełnomocnictwa do dysponowania rachunkiem bankowym.
  11. Bank umożliwi dostęp do bankowości elektronicznej i wykonywania przelewów drogą elektroniczną.

ł) Zamawiający zastrzega sobie możliwość niewykorzystania całości kwoty kredytu bez ponoszenia dodatkowych opłat.

  1. m) Zabezpieczenie spłaty kredytu stanowić będzie weksel własny in blanco wraz z deklaracją wekslową oraz pisemne oświadczenie o poddaniu się egzekucji w świetle przepisów art. 97 ust. 1 i ust. 2 Prawo bankowe. Na deklaracji wekslowej, oświadczeniu o poddaniu egzekucji oraz umowie kredytowej zostanie złożona kontrasygnata Skarbnika. Zamawiający nie dopuszcza innych dodatkowych form zabezpieczenia kredytu.
  2. n) Okres kredytowania będzie wynosił 5 lat.
  3. o) Wszelkie rozliczenia pomiędzy Zamawiającym a Wykonawca będą prowadzone w walucie polskiej

   (PLN).

 

Rozdział III

Termin realizacji zamówienia

 

Termin wykonania zamówienia ustala się w terminie do 7 dni od dnia podpisania umowy, jednak nie wcześniej niż od dnia 15 grudnia 2016 r.

 

Rozdział IV

Opis warunków udziału w postępowaniu, sposobu dokonywania oceny,

oraz sposobu przygotowania oferty i sposobu dokumentowania zatrudnienia osób.

 

  1. Oferta ważna spełniać musi następujące warunki:- oferta wraz z załącznikami musi mieć formę pisemną i winna być podpisana zgodnie z wymogami zawartymi w siwz i złożona w miejscu i w terminie wyznaczonym przez zamawiającego,
  2. - wykonawca nie może być wykluczony z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 pkt 12-22, ustawy Pzp,
  3. Oferta musi być sporządzona w jednym egzemplarzu zgodnym z formularzem oferty, stanowiącym załącznik nr 1 do siwz wraz z wszystkimi wymaganymi dokumentami. Wykonawca obowiązany jest przygotować ofertę zgodnie z wymaganiami siwz.
  4. Oferta powinna być sporządzona w języku polskim oraz podpisana przez osoby do tego uprawnione Każdy podpis powinien być opatrzony pieczątką identyfikującą osobę podpisującą.
  5. Zamawiający nie dopuszcza złożenia oferty wariantowej.
  6. Zamawiający żąda wskazania przez wykonawcę części zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom. (załącznik nr 3)
  7. Zamawiający żąda od wykonawcy, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp, przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów wymienionych w § 5 pkt 2-3 Rozporządzenia Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 r.
  8. Zamawiający może żądać od wykonawcy przedstawienia dokumentów wymienionych w § 5 pkt 1-9 Rozporządzenia Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 r., dotyczących podwykonawcy, któremu zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia, a który nie jest podmiotem, na którego zdolnościach lub sytuacji wykonawca polega na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp.
  9. Zamawiający wymaga, aby osoby wykonujące wskazane przez zamawiającego czynności w zakresie realizacji zamówienia, były zatrudnione przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy. Najpóźniej w dniu podpisania umowy wykonawca jest zobowiązany do przedstawienia zamawiającemu załącznika nr 4. Kary umowne z tytułu niespełnienia wymagań stosownie do art. 29 ust. 3a ustawy Pzp zamawiający określił w rozdziale XII siwz.
  10. W celu potwierdzenia spełniania przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu zamawiający żąda dokumentów potwierdzających posiadanie uprawnień, o ile obowiązek ich posiadania wynika z odrębnych przepisów, w szczególności: Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku:ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. Prawo Bankowe (Dz. U. z 2015r. Nr 128), a w przypadku określonym w art. 178 ust. 1 ustawy Prawo Bankowe inny dokument potwierdzający rozpoczęcie działalności przed dniem wejścia w życie ustawy, o której mowa w art. 193 ustawy Prawo Bankowe.Rozdział V
  11. (W przypadku oferty składanej wspólnie każdy wykonawca składa wyżej wymieniony dokument odrębnie).
  12. Spełnienie warunku w tym zakresie nastąpi poprzez przedstawienie aktualnego zezwolenia na prowadzenie działalności bankowej udzielonego przez Komisję Nadzoru Finansowego na terenie Polski, a także realizacji usług objętych przedmiotem zamówienia, o których mowa w art. 5 ust. 1 i 2
  13. posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania.

Informacje o oświadczeniach i dokumentach

  1. Do wypełnionego formularza oferty (załącznik nr 1) winny być dołączone następujące dokumenty:
  1. oświadczenie dotyczące spełnienia warunków udziału w postępowaniu (załącznik nr 2);
  2. oświadczenie dotyczące przesłanek wykluczenia z postępowania (załącznik nr 3);Na wezwanie zamawiającego w trakcie oceny ofert wykonawca jest zobowiązany przedłożyć:
  3.  
  4. zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu;
  5. zaświadczenia właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu;
  1. Dokumenty należy składać w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę. Dokumenty sporządzone w języku obcym należy złożyć wraz z tłumaczeniem na język polski.
  2. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w ust. 1:
  1. lit a) i b) - składa informację z odpowiedniego rejestru albo, w przypadku braku takiego rejestru, inny równoważny dokument wydany przez właściwy organ sądowy lub administracyjny kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dotyczy informacja albo dokument, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 13, 14 i 21 oraz ust. 5 pkt 5 i 6 ustawy Pzp;
  2. lit c) i d) - składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że:
  1. nie zalega z opłacaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu,
  2. nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w ust. 1, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. W przypadku, gdy wykonawcę reprezentuje pełnomocnik, do oferty musi być załączone pełnomocnictwo posiadające zakres i podpisane przez osoby reprezentujące osobę prawną lub fizyczną. W przypadku złożenia kserokopii, pełnomocnictwo musi być potwierdzone za zgodność z oryginałem przez osoby upoważnione do podpisywania oferty. Zamawiający przed podpisaniem umowy zażąda do wglądu oryginału lub notarialnie potwierdzonej kopii pełnomocnictwa.Rozdział VI
  3.  
  4. W przypadku wątpliwości co do treści dokumentu złożonego przez wykonawcę, zamawiający może zwrócić się do właściwych organów odpowiednio kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących tego dokumentu.
  5. Dokumenty, o których mowa w ust. 1 lit a) i b), powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. Dokument, o którym mowa w ust. 1 lit. c) i d), powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem tego terminu.

Informacje o sposobie porozumiewania się z Zamawiającym

 

  1. Osobą po stronie Zamawiającego upoważnioną do kontaktowania się z wykonawcami w godzinach pracy Urzędu jest Jolanta Orszulik.
  2. Oświadczenia i dokumenty należy dostarczyć do zamawiającego osobiście lub drogą pocztową.Rozdział VII
  3.  

Wymagania dotyczące wadium i termin związania ofertą

Zamawiający odstępuje od wymogu wniesienia wadium.

Termin związania ofertą wynosi 30 dni. Bieg terminu rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania

       ofert.

 

Rozdział VIII

Miejsce i termin składania i otwarcia ofert.

 

  1. Termin składania ofert upływa dnia 5 grudnia 2016 r. o godz. 900. Oferty należy złożyć w Urzędzie Gminy w Hażlachu, 43-419 Hażlach, ul. Główna 57, pokój nr 5. Oferty złożone po terminie zostaną niezwłocznie zwrócone przez zamawiającego.
  2. Oferta powinna być zamieszczona w kopercie, którą należy zaadresować na adres zamawiającego: Gmina Hażlach, 43-419 Hażlach, ul. Główna 57 i oznaczyć: „Oferta na kredyt. Nie otwierać przed 5 grudnia 2016 r. godz. 930 oraz oznaczyć nazwą i adresem wykonawcy.
  3. Otwarcie ofert nastąpi w dniu 5 grudnia 2016 r. o godz. 930 w siedzibie zamawiającego, 43-419 Hażlach, ul. Główna 57, pokój nr 4. Otwarcie ofert jest jawne.
  4. Wybór oferty zamawiający będzie przeprowadzał w oparciu o art. 24 aa ustawy Pzp, tzn, najpierw dokona oceny ofert, a następnie zbada, czy wykonawca, którego oferta została oceniona jako najkorzystniejsza, nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu.
  5. Zamawiający informuje niezwłocznie wszystkich wykonawców o:
  1. wyborze najkorzystniejszej oferty, podając nazwę albo imię i nazwisko, siedzibę albo miejsce zamieszkania i adres, jeżeli jest miejscem wykonywania działalności wykonawcy, którego ofertę wybrano, oraz nazwy albo imiona i nazwiska, siedziby albo miejsca zamieszkania i adresy, jeżeli są miejscami wykonywania działalności wykonawców, którzy złożyli oferty, a także punktację przyznaną ofertom w każdym kryterium oceny ofert i łączną punktację,
  2. wykonawcach, którzy zostali wykluczeni,
  3. wykonawcach, których oferty zostały odrzucone, powodach odrzucenia oferty, a w przypadkach, o których mowa w art. 89 ust. 4 i 5, braku równoważności lub braku spełniania wymagań dotyczących wydajności lub funkcjonalności,
  1. Wykonawcy w terminie 3 dni od udostępnienia informacji o wyborze oferty na stronie internetowej zamawiającego przekazują zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Rozdział IX
  2. Opis kryteriów wyboru i sposobu oceny oferty
  3.  
  1. Wszystkie ceny określone przez wykonawcę zostaną ustalone na okres ważności umowy i nie będą podlegały żadnym zmianom.
  2. Cena musi zawierać wszystkie koszty związane z realizacją zadania.
  3. Cena oferty nie może być wyrażona w walucie obcej.
  4. Jeżeli wykonawca złoży ofertę, której wybór prowadziłby do powstania obowiązku podatkowego zamawiającego zgodnie z przepisami o podatku od towarów i usług w zakresie dotyczącym wewnątrzwspólnotowego nabycia towarów, zamawiający w celu oceny takiej oferty dolicza do przedstawionej w niej ceny podatek od towarów i usług, który miałby obowiązek wpłacić zgodnie z obowiązującymi przepisami.

Kryteria oceny ofert.

    1. W celu wyboru najkorzystniejszej oferty Zamawiający przyjął następujące kryteria – przypisując mu odpowiednią wagę procentową:
  • 1. cena                                                           waga 100 %

 

  1. Oferta może uzyskać maksymalnie 100 pkt. Ocena ofert będzie dokonana w następujący sposób:
  2. Punktacja za cenę będzie obliczana według poniższego wzoru :
  3.  
          1.        cena ofertowa brutto najniższa spośród złożonych ofert
        1. ______________________________________________________     x 100 punktów
        2.                    cena ofertowa brutto badanej oferty 1. Opis sposobu obliczenia ceny:
        3.  
  1. cena oferty = oprocentowanie od kredytu w PLN,
  2. do wyliczenia oprocentowania, na potrzeby oceny ofert, należy przyjąć stałe wskaźniki w całym okresie kredytowania (wg notowania z 31.10.2016r.),tj. WIBOR 1M – 1,66 %, wartość odsetek od kredytu w PLN należy obliczyć stosując stopę procentową wyliczoną, jako suma wskaźnika WIBOR 1M i marży ustalonej przez wykonawcę, zakładając, że miesiąc ma rzeczywistą liczbę dni, a rok 365 dni,
  3. do wyliczenia ceny na potrzeby oceny ofert, należy przyjąć, iż uruchomienie kredytu nastąpi w dniu 15.12.2016r., a spłata kredytu w dniu 31.12.2021 r.
  4. Spłata odsetek ma następować do 15 dnia miesiąca kalendarzowego za dany miesiąc wg stawki WIBOR 1M z ostatniego dnia roboczego poprzedniego miesiąca kalendarzowego plus stała marża banku w okresie obowiązywania umowy.
  5. spłata raty kapitałowej lub odsetkowej przypadającej na dzień wolny przesuwa się na pierwszy dzień roboczy przypadający po tej dacie, za wyjątkiem roku 2017 –w miejsce daty 31.12.2017r. – należy przyjąć datę 29.12.2017r.
  6. stosuje się zaokrąglanie wyników do dwóch miejsc po przecinku.
  7. 2. Podana cena powinna uwzględniać wszelkie niezbędne koszty wykonania przedmiotu zamówienia oraz uwzględniać inne opłaty i podatki, a także ewentualne upusty i rabaty zastosowane przez Wykonawcę.
  1.  Jeżeli zaoferowana cena wydaje się rażąco niska w stosunku do przedmiotu zamówienia i budzi wątpliwości zamawiającego co do możliwości wykonania przedmiotu zamówienia zgodnie z wymaganiami określonymi przez zamawiającego lub wynikającymi z odrębnych przepisów, zamawiający zwraca się o udzielenie wyjaśnień, w tym złożenie dowodów, dotyczących wyliczenia ceny, w szczególności w zakresie:
  2. - oszczędności metody wykonania zamówienia, wybranych rozwiązań technicznych, wyjątkowo sprzyjających warunków wykonywania zamówienia dostępnych dla wykonawcy, oryginalności projektu wykonawcy, kosztów pracy, których wartość przyjęta do ustalenia ceny nie może być niższa od minimalnego wynagrodzenia za pracę albo minimalnej stawki godzinowej, ustalonych na podstawie ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę (Dz. U. z 2015, poz. 2008 oraz z 2016 r. poz. 1265)
  3. Zamawiający wybiera ofertę najkorzystniejszą na podstawie kryteriów oceny ofert określonych powyżej. Jeżeli nie można wybrać najkorzystniejszej oferty z uwagi na to, że dwie lub więcej ofert przedstawia taki sam bilans ceny, zamawiający wzywa wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w terminie określonym przez zamawiającego ofert dodatkowych.

Rozdział X

Sposób udzielania wyjaśnień dotyczących specyfikacji

 

  1. Wykonawca może zwrócić się do zamawiającego o wyjaśnienie treści siwz. Zamawiający jest obowiązany udzielić wyjaśnień niezwłocznie, jednak nie później niż: treści siwz wpłynął do zamawiającego nie później niż do końca dnia, w którym upływa
  2. połowa wyznaczonego terminu składania ofert.
  3. - na 2 dni przed upływem terminu składania ofert, pod warunkiem, że wniosek o wyjaśnienie
  4. Jeżeli wniosek o wyjaśnienie treści siwz wpłynął po upływie terminu składania wniosku o którym mowa w ust.1, lub dotyczy udzielonych wyjaśnień, zamawiający może udzielić wyjaśnień albo pozostawić wniosek bez rozpoznania.
  5. Przedłużenie terminu składania ofert nie wpływa na bieg terminu składania wniosku o którym mowa w ust. 1.Zabezpieczenie należytego wykonania umowy
  6. Rozdział XI

Zamawiający odstępuje od obowiązku wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy.

 

Rozdział XII

Postanowienia końcowe

 

  1. Unieważnienie postępowania może nastąpić tylko w przypadkach określonych w art. 93 ustawy Prawo zamówień publicznych.
  2. Najpóźniej w dniu podpisania umowy wykonawca przedstawi zamawiającemu załącznik nr 4 do siwz.
  3. Przyszłe zobowiązania wykonawcy i zamawiającego regulować będzie umowa.
  4. Zakres świadczenia wykonawcy wynikający z umowy jest tożsamy z jego zobowiązaniem zawartym w ofercie. Umowę zawiera się na czas oznaczony.
  5. Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6, w wysokości do 50% zamówienia podstawowego.
  6. Zamawiający dopuszcza możliwość dokonania zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty Wykonawcy, w zakresie realizacji dodatkowych usług których wartość nie przekroczy 50 % wartości zamówienia podstawowego.
  7. Kary umowne naliczane będą w następujących wysokościach: 1/ za zwłokę w wykonaniu umowy w wysokości 0,3 % wartości umowy brutto za każdy dzień zwłoki, 2/ za nie przedłożenie najpóźniej w dniu podpisania umowy załącznika nr 4 do siwz w wysokości 2% wartości umowy brutto,
  8. Strony zastrzegają sobie prawo dochodzenia odszkodowania uzupełniającego do wysokości rzeczywiście poniesionej szkody.

Rozdział XIII

Pouczenia o środkach ochrony prawnej

 

  1. Odwołanie przysługuje wyłącznie od niezgodnej z przepisami ustawy czynności zamawiającego podjętej w postępowaniu o udzielenie zamówienia lub zaniechania czynności, do której zamawiający jest zobowiązany na podstawie ustawy:

1) określenia warunków udziału w postępowaniu;

2) wykluczenia odwołującego z postępowania o udzielenie zamówienia;

3) odrzucenia oferty odwołującego;

4) opisu przedmiotu zamówienia;

5) wyboru najkorzystniejszej oferty.

    1. Odwołanie powinno wskazywać czynność lub zaniechanie czynności zamawiającego, której zarzuca się niezgodność z przepisami ustawy, zawierać zwięzłe przedstawienie zarzutów, określać żądanie oraz wskazywać okoliczności faktyczne i prawne uzasadniające wniesienie odwołania.
    2. Odwołanie wnosi się do Prezesa Izby w formie pisemnej lub w postaci elektronicznej, podpisane bezpiecznym podpisem elektronicznym weryfikowanym przy pomocy ważnego kwalifikowanego certyfikatu lub równoważnego środka, spełniającego wymagania dla tego rodzaju podpisu.

Informacje o artykule

Autor: Marek Gabzdyl
Zredagował(a): Marek Gabzdyl
Data powstania: 25.11.2016 08:58
Data ostatniej modyfikacji:
Liczba wyświetleń: 470

Załączniki

Typ Nazwa Komentarz Data Dodał
załącznik siwz.doc specyfikacja istotnych warunków zamówienia 2016-11-25 09:03:41 Gabzdyl Marek
załącznik załącznik nr 1 oferta.doc załacznik nr 1 - oferta 2016-11-25 09:04:02 Gabzdyl Marek
załącznik załącznik nr 2 - oswiadczenie-z-art-25a-ust-1-ustawy-Pzp-warunki-udzialu-postepowanie-jednoetapowe.docx załącznik nr 2 2016-11-25 09:04:19 Gabzdyl Marek
załącznik załącznik nr 3 - oswiadczenie-z-art-25a-ust-1-ustawy-Pzp-podstawy-wykluczenia.docx załącznik nr 3 2016-11-25 09:04:33 Gabzdyl Marek
załącznik załącznik nr 4 - potwierdzenie umowy o pracę.docx załącznik nr 4 2016-11-25 09:04:44 Gabzdyl Marek
załącznik załącznik nr 5 - grupa kapitałowa.docx załacznik nr 5 2016-11-25 09:04:57 Gabzdyl Marek
załącznik 1_Uchwala_BUDZETOWA NA 2013 ROK_VIII_73_2012_z_12_12_2012.pdf dokumenty za rok 2013 2016-11-25 09:06:12 Gabzdyl Marek
załącznik 2_Uchwala_VIII_72_2012_z_12_12_2012_WPF_2013.pdf dokumenty za rok 2013 2016-11-25 09:06:36 Gabzdyl Marek
załącznik 3_OPINIA RIO_nr_4100_I_3_2013_ O PRAWIDŁOWOŚCI PLANOWANEJ KWOTY DŁUGU NA 2013 ROK.pdf dokumenty za rok 2013 2016-11-25 09:06:51 Gabzdyl Marek
załącznik 4_Rb_NDS_2013.pdf dokumenty za rok 2013 2016-11-25 09:07:00 Gabzdyl Marek
załącznik 5_Rb_27S_2013.pdf dokumenty za rok 2013 2016-11-25 09:07:17 Gabzdyl Marek
załącznik 6_Rb_28S_2013.pdf dokumenty za rok 2013 2016-11-25 09:07:36 Gabzdyl Marek
załącznik 7_Rb_Z_2013.pdf dokumenty za rok 2013 2016-11-25 09:07:44 Gabzdyl Marek
załącznik 9_OPINIA RIO O SPRAWOZDANIU ZA 2013 ROK.pdf dokumenty za rok 2013 2016-11-25 09:11:53 Gabzdyl Marek
załącznik 10_BILANS_BUDŻETU_2013.pdf dokumenty za rok 2013 2016-11-25 09:12:01 Gabzdyl Marek
załącznik 11_BILANS_2013.pdf dokumenty za rok 2013 2016-11-25 09:12:11 Gabzdyl Marek
załącznik 12_BILANS_SKONSOLIDOWANY_2013.pdf dokumenty za rok 2013 2016-11-25 09:12:19 Gabzdyl Marek
załącznik 1_Uchwala_VIII_71_2013_z_18_12_2013_BUDŻET_2014.pdf dokumenty za rok 2014 2016-11-25 09:13:21 Gabzdyl Marek
załącznik 2_Uchwala_VIII_70_2013_z_18_12_2013_WPF_2014.pdf dokumenty za rok 2014 2016-11-25 09:13:38 Gabzdyl Marek
załącznik 3_OPINIA_RIO_DŁUG_2014.pdf dokumenty za rok 2014 2016-11-25 09:13:46 Gabzdyl Marek
załącznik 4_RB_NDS_2014.pdf dokumenty za rok 2014 2016-11-25 09:13:54 Gabzdyl Marek
załącznik 5_Rb27S_2014.pdf dokumenty za rok 2014 2016-11-25 09:14:09 Gabzdyl Marek
załącznik 6_Rb28S_2014.pdf dokumenty za rok 2014 2016-11-25 09:14:35 Gabzdyl Marek
załącznik 7_RB_Z_2014.pdf dokumenty za rok 2014 2016-11-25 09:14:43 Gabzdyl Marek
załącznik 8_opisowe sprawozdanie za 2014 rok.pdf dokumenty za rok 2014 2016-11-25 09:15:07 Gabzdyl Marek
załącznik 9_opinia RIO_O SPRAWOZDANIU ZA 2014.pdf dokumenty za rok 2014 2016-11-25 09:15:15 Gabzdyl Marek
załącznik 10_BILANS_BUDŻETU_2014.pdf dokumenty za rok 2014 2016-11-25 09:15:25 Gabzdyl Marek
załącznik 11_BILANS_2014.pdf dokumenty za rok 2014 2016-11-25 09:15:34 Gabzdyl Marek
załącznik 12_BILANS_SKONSOLIDOWANY_2014.pdf dokumenty za rok 2014 2016-11-25 09:15:44 Gabzdyl Marek
załącznik 1_Uchwala_XII_86_2014_z_17_12_2014-1_BUDŻET_2015.pdf dokumenty za rok 2015 2016-11-25 09:16:23 Gabzdyl Marek
załącznik 2_Uchwala_XII_86_2014_z_17_12_2014_WPF.pdf dokumenty za rok 2015 2016-11-25 09:16:37 Gabzdyl Marek
załącznik 3_OPINIA_RIO_Nr_4200_I_19_2015_DEFICYT.pdf dokumenty za rok 2015 2016-11-25 09:17:25 Gabzdyl Marek
załącznik 4_Rb_NDS_2015_k1.pdf dokumenty za rok 2015 2016-11-25 09:17:37 Gabzdyl Marek
załącznik 5_RB_27S_2015_k1.pdf dokumenty za rok 2015 2016-11-25 09:17:52 Gabzdyl Marek
załącznik 6_RB_28S_2015_k1.pdf dokumenty za rok 2015 2016-11-25 09:18:10 Gabzdyl Marek
załącznik 7_RB_Z_2015.pdf dokumenty za rok 2015 2016-11-25 09:18:21 Gabzdyl Marek
załącznik 8_opisowe sprawozdanie za 2015 rok.pdf dokumenty za rok 2015 2016-11-25 09:18:43 Gabzdyl Marek
załącznik 9_OPINIA RIO O SPRAWOZDANIU ZA ROK 2015.pdf dokumenty za rok 2015 2016-11-25 09:19:03 Gabzdyl Marek
załącznik 10_BILANS WYKONANIA BUDŻETU_2015.pdf dokumenty za rok 2015 2016-11-25 09:19:12 Gabzdyl Marek
załącznik 11_BILANS_2015.pdf dokumenty za rok 2015 2016-11-25 09:19:20 Gabzdyl Marek
załącznik 12_BILANS_SKONSOLIDOWANY_2015.pdf dokumenty za rok 2015 2016-11-25 09:19:31 Gabzdyl Marek
załącznik 1_Uchwala_XI_93_2015_z_30_12_2015_BUDŻET_2016.pdf dokumenty za rok 2016 2016-11-25 09:20:21 Gabzdyl Marek
załącznik 2_Uchwala_XI_92_2015_z_30_12_2015_WPF_2016.pdf dokumenty za rok 2016 2016-11-25 09:20:38 Gabzdyl Marek
załącznik 3a_OPINIA RIO_Nr_4200_I_31_2016_O PRAWIDŁOWOŚCI PLANOWANEJ KWOTY DŁUGU_2016.pdf dokumenty za rok 2016 2016-11-25 09:20:49 Gabzdyl Marek
załącznik 3b_OPINIA_RIO_Nr_4200_I_32_2016_ O MOŻLIWOŚCI SFINANSOWANIA DEFICYTU PRZEDSTAWIONEGO W UCHWALE BUDŻETOWEJ NA ROK 2016.pdf dokumenty za rok 2016 2016-11-25 09:21:02 Gabzdyl Marek
załącznik 4_RB_NDS_III_KWARTAŁY_2016.pdf dokumenty za rok 2016 2016-11-25 09:21:10 Gabzdyl Marek
załącznik 5_RB_27S_III_KWARTAŁY_2016.pdf dokumenty za rok 2016 2016-11-25 09:21:25 Gabzdyl Marek
załącznik 6_RB_28S_III_KWARTAŁY_2016.pdf dokumenty za rok 2016 2016-11-25 09:21:44 Gabzdyl Marek
załącznik 7_RB_Z_III_KWARTAŁY_2016.pdf dokumenty za rok 2016 2016-11-25 09:21:53 Gabzdyl Marek
załącznik 9_OPINIA RIO O SPRAWOZDANIU ZA I PÓŁROCZE 2016 ROKU.pdf dokumenty za rok 2016 2016-11-25 09:22:12 Gabzdyl Marek
załącznik Informacja_za_I_polrocze_2016.pdf dokumenty za rok 2016 2016-11-25 09:23:33 Gabzdyl Marek
załącznik Projekt_Uchwaly_Budzetowej_na_2017.pdf dokumenty za rok 2016 2016-11-25 09:24:01 Gabzdyl Marek
załącznik Projekt_uchwaly_w_sprawie_Wieloletniej_prognozy_finansowej_na_lata_ 2017_2024.pdf dokumenty za rok 2016 2016-11-25 09:25:19 Gabzdyl Marek

Artykuły archiwalne

Lp. Tytuł Data modyfikacji Zredagował
menu